Saturday, October 20

20 Oktober 2012

Techno Fest 2012 berlalu..
seribu kenangan
satu impian..#dapat A+ for IM laa..apa lagi kan~
#Innovation Management
*yangsangatsangatlahmenyakitkanhati*
bile terfikir muka juri yang huuuhhh..
cara evaluation yang lg huuuhhhh selepas 6 jam tunggu
with our poster n product presentation..
rasa nak marah betul aku..
haha..emo emo pulak..

Inilah rutin aku selama kat MICET terchinta ni
Asyik innovate new product..
Yeah..mungkin pengalaman berguna kemudian hari..
insyaAllah..

Plus ni last sem aku as student
Hooyeah..tapi rindu kan zaman sekolah..
*Memang*
Nanti bila dah on job rindu pulak zaman student
*Memang lagi*
Yang sangat lah heaven bila dah habis exam n sangat lah struggle bila exam week
Entah pape tah aku nak stress
Aku bukan rajin sangat pn.. :p
#Melainkanmoviegamemainlebih..haha

Then..masa untuk #FYPThesis
Jangan takut
Tuhan sentiasa ada if tetiba macam #mentalbreakdown pulak kan :(
Wuduk & Solat is the Best
Goodluck me myself :)

Yeay! down below..
Our IM presentation moment :)
Love you olls my sayang2.. <3



Nea.Zie.Jue


Eby.Kak Siti Jah.Nea


Our product..n poster yang vogue da vass tau!



Mesti la our product :)

Dont verangan2 sangat..kerja banyak..hoho :)
<Tutt..tutt..tutt talian putus pulak>


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...