Monday, August 8

Tada Kimi Wo Aishiteru

Tada kimi wo aishiteru..tu sebenarnya tajuk filem Jepun yang sweet sangat..auwww~
tau tak filem romantika de amour yang sedih-sedih 'feeling-feeling' giler tu? tak tau?

kalau korang tak tau baik korang pegi tengok sekarang..adui sumpah rugi tak tengok oo..
cite die comel dan sangat la sedih yang teramat sangat la weyh~
dan yang paling aku suka si heronya tu la..perghhh..hensem..!
okay abaikan..

Tapi hari ni aku bukannya nak cerita pasal filem tangkap leleh ni ^_^
tp aku nak cakap pasal satu lagu yang buat wa jatuh cinta bak dalam hati ada taman..
boleh tak cam tu? teehee suka pulak aku..waa..nampak taman berbunga la..
korang nampak tak? tak nampak? mmg la..ini blog bkn vlog..
lagi pun aku ni tak de bakat pn nak bervlogging bagai..
okay abaikan lagi~

okay berbalik pada lagu td..

AISHITERU namanya..singing by Zivilia Band

lirik dia cantik punya..
da la melodi aduii..best sangat

sebab berkenan sangat dengan lagu ni..
aku pun amik inisiatif la pegi tnya En.Google maksud AISHITERU tu..
'I Love You' rupanya..patut la sweet sangat bait-bait lagunya.. ^.^

disebabkan aku ni mmg la dasar tak berapa nak sedar diri sikit
padahal punya la banyak assignment duk tunggu terbeliak-terbeliak tengok muka aku duk suruh aku buat..tapi aku kan sememangnya rajin yang teramat..aku pn pegi lagi sekali tanya En.Google
wahai En.Google yang budiman apakah maksud kepada tajuk filem tangkap leleh tu..
bajet nak belajar sikit-sikit la bahasa bekas penjajah kita dulu si Jepun tu..
lalu En.Google pn menjawab maksudnya 'TADA KIMI WO AISHITERU' tu Just Loving You..
waa..teruja sikit ni..boleh balik raya nanti g cakap kat mama
"tada kimi wo aishiteru mama" hikhikhik
bajet nak romantik sikit~

okay berbekalkan sifat rajin mengoogle..aku pun cari la lirik lagu Aishiteru
amat la rasa terharu yang amat sangat bila tengok lirik dia..

dan sekarang aku pn teringin la nak share lirik dia yang bagus sangat untuk couple-couple yang duk cinta jauh-jauh ni~dipersembahkan kepada anda..


AISHITERU by Zivilia


Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
Saat ku harus bersabar dan terus bersabar
Menantikan kehadiran dirimu
Entah sampai kapan aku harus menunggu
Sesuatu yang sangat sulit tuk ku jalani
Hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
Kadang ku berfikir cari penggantimu
Saat kau jauh disana

Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau rinduku pejamkan matamu
dan rasakan a a a aku


Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
percayakan ketulusan a a ai aishiteru

Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
entah penantianku takkan sia-sia
dan berikan satu jawaban pasti
entah sampai kapan aku harus bertahan
saat kau jauh disana rasa cemburu
merasuk kedalam pikiran ku melayang
tak tentu arah tentang dirimu
apakah sama yang kau rasakan

Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau rinduku pejamkan matamu
dan rasakan a a a aku

Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
berkat ketulusan a a a aishiteru

Saat ku sendiri pikiran melayang terbang
Perasan resah gelisah jalani kenyataan hidup tanpa gairah
Lupakan segala obsesi dan abmbisimu
Akhiri semuanya cukup sampai disini
dan buktikan pengorbanan cintamu untukku
Kumohon kau kembali

kimiga kumo kumii tenmo
kinoho boy ga shino ga ruta a
Shineteruyo shineteruyooo

Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau rinduku pejamkan matamu
dan rasakan a a a aku

Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
percayakan ketulusan a a a aishiteru

wo wo wo
wo wo wo a a ai aishiteru


tak de la kejam sangat nak suruh korang nyanyi syok sorang-sorang kan..ni hambik dengan video die skali..karang karaoke puas-puas ye.. :)

amacam best kan.?kan aku da ckp~
*okey g karaoke dalam shower pn sedap ni*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...