Tuesday, August 2

Haa..kan aku da kata awal-awal lagi~ ^-^

wewitt..aku berblogging ari ney~clap..clap..clap..

srettt..srettt..sapu-sapu sikit..da berhabuk bersawang bagai kat blog ney..adeyaaii..
buat blog je pandai aku ney, tp malas benau nak mengapdatenye~hekhek

aku rase cam banyak sangat nak gosip-gosip kat sini td tp skrg..dushhh..hampeh..
ape tah aku nak cite..ce cite ce cite jap..

ok..actually mmg xde cite..ngeee..tp aku nak tulis gak..pehal lak wat blog xde bende nak tulis..
 kan..kan..kan..

sempena ramadhan yang dah menjelang ney ..wat muke eksited skit bley? ^.^
wahaha tak ley blah tu pn nak eksited..blom pape lg weyh.. -.-

ek ele..da tanggal dua ramadhan baru ko nak wish bagai?gelak guling2..:p

bia la..!blog aku..aku punye suke :)..

ok la..sebenaunye nak wish SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK~
semoga ramadhan kite diberkati,Ramadhan adalah bulan teragung yang dikurniakan Allah kepada kita..:)

yang puase kat ipt tu jangan lupe lak g cepat-cepat beli tiket blik kampung weyh~
karang tak balik raye..wahaa..jangan ko nak nanges guling guling bagai..

kate orang aku pn sama tak belilagi..
nak blik kampung kot jangan la abes~
dush..pegi beli cepat!
*wat muke nak makan penampar  la tu* (-.-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...