Friday, October 14

Girlfriends!

Recently activity kitorang :
1st: wajib..gosipping
2nd: shopping
3rd: window shopping -_-
4th: lepaking haha..n gosip lg~
memang xde keja lain weyh!

Firstly my kakak!


Siti Khadijah a.k.a Kak Jah
 nape die ni akak? sebab die mmg akak aku pun..hee
keja die kejut aku, bebel kat aku bila aku lambat, then tolong ingatkan aku almost semua benda
sebab aku ni mmg pelupa teruk pnya orang~haha
kalau tak de akak aku ney alamatnya separuh sem punya kelas aku tak gi tau..+_=
thanks akak :)

then


Siti Jah, aku and Eby!
Eby da 3 tahun lebih as classmate aku since 2008~ 
Lama kan?hee
And Eby gak rakan seperjuangan merangkap leader bisnes team aku with Herbalife!



And again Siti Jah, Ju & aku lagi haruslah..he
Ju ney suke amik gambar tau 
tu yang aku suke (:

sebab vice versa sangat la dengan aku yang malas nak keluarkan camera~hee
ney sume gambar time industrial visit yang di capture oleh Ju :)
cantik kan?tengok la fon die,tiap-tiap hari aku mintak tukar fon dengan die
korang tau ape jawapan die..die senyum je la tak kan nak bg kot :p

kalau ko nak tanya aku mana gambar terbaru aku memang aku tunjuk fon kak jah (:
nak tau nape? gi tanya die..ahaha :p


lastly..


There we are..
ney dia group gosip kitorang!haha tak boley blah statement~
Ju, Aneez, Siti Jah, aku, Dal, Nisah, Muni and Eby yg jadi cameraman ok salah camerawoman time ney (:



and my gosipping group again
with full attire for food hygiene control :)

ok kat sini aku nak bagi pendapat sikit
kadang-kadang gosip tu tak la salah..mengumpat tu yang salah
gosip dengan mengumpat tu sama tak?aku rase tak sama..korang?
ade ke gosip tak mengumpat?haha
gi la check it out sendiri :p


-the end-


p/s : benda yang betul tu mengumpat, benda yang tak betul tu fitnah, tapi semua benda kita boley jadi kan iktibar..so time tengah diskusi nak jadikan die iktibar tu mesti la kena mengumpat dulu kan~adoii..ape boley buat,ape pun tak boleh..+_=

2 comments:

  1. wah.. siap ada teori mengumpat lagi. kelass gitu..

    ReplyDelete
  2. hee..xde la teori sgt :)
    thnx sudi bace entry ney (:

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...